Livrarea comenzilor
Modificare sau anulare comanda
Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.
In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0771 219 079 / 031 804 20 64. Colegii nostri de la Suport vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.
Modalitati de livrare pentru produsele vandute de Forestore
Livrare prin curier (standard)
Pentru produsele vandute de Forestore care depasesc 5 kg , taxa de livrare se aplica in functie de greutatea produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta. Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos.
Transport – Ambalare In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei. • ACCEPTARE Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate
Livrarea este gratuita pentru produsele care sunt in promotie si este specificat Livrare Gratuita.
Costul si conditiile de livrare pentru produsele vandute de partenerii Forestore Marketplace sunt afisate in pagina fiecarui partener – o poti accesa apasand pe numele acestuia, afisat in pagina produsului.
Serviciul este indisponibil pentru comenzile care contin produse din Forestore Marketplace. Daca apare in pagina de produs, optiunea este activa si poate fi selectata la finalizarea comenzii. Disponibilitatea intervalelor orare este limitata in functie de capacitatile partenerilor de curierat.
Ridicare din showroom
Serviciul de ridicare personala din showroom-urile Forestore este marcat in pagina produselor eligibile si la finalizarea comenzii, in sectiunea Modalitate livrare.
Livrarea in showroom se face gratuit. Daca produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc in showroom, le poti ridica imediat. Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom, te vom anunta prin e-mail sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom ca sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 4 zile (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare).
Pentru ridicarea din showroom fac exceptie utilajele mari.
Pentru comenzi platite online (cu cardul online, in rate, prin transfer, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.
Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.
*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate, transfer etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:
– Pentru persoane fizice: actul de identitate
– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.